Бастысы, ең алдымен адамды және клиентті көру және, қажет болған жағдайда ғана, оның ерекше қажеттіліктерін көру
Мүгедектік – бұл әрбір қоғамда және әр ұрпақта кездесетін табиғи құбылыс. Мүгедектікке түрлі факторлар себеп болуы мүмкін: босануға дейінгі ерекшеліктер, босану кезінде алынған жарақат, аурулар, жарақаттар, дене немесе психикалық күш түсу.
Бұл орайда, мүгедектік адамның күнделікті қызметінің біреуін немесе бірнешеуін орындау мүмкіндігін айтарлықтай шектейді, ол адамның шешім қабылдау және өз өмірін өзі басқару, қоғамдық өмірге қатысу және түрлі көрсетілетін қызметтерді алу құқығын шектей алмайды. Бұл банк саласындағы көрсетілетін қызметтерге де қатысты.
Банктік қызметтерді алу барысындағы түрлі дене кедергілерінен басқа тағы бір үлкен кедергі бар, ол – банктер қызметкерлерінің мүгедектігі бар клиенттермен өзара қимыл жасауға дайын еместігі және көбіне оны жасай алмауы. Мұның бәрі мүгедектігі бар адамдардың құқығы мен мүмкіндіктерінің шектеуіне әкеп қана қоймай, банк саласындағы әлеуетті клиенттердің тұтас бір бөлігін жоғалтуға әкеледі.
Бұл Жадынаманың негізгі міндеті – банк қызметкерлерін түрлі ауытқушылықтары бар адамдарға қатысты дұрыс сөйлеуге үйрету, сондай-ақ мүгедектік белгісі бойынша кемсітпейтін іс-әрекет мысалдарын келтіру. Бұл дағдылардың барлығы сізге жұмыс барысында ғана емес, кәдімгі өмірде де қажет болуы мүмкін. Бастысы, адамды, клиентті көру, содан кейін барып, қажет болған жағдайда, оның ерекше қажеттіліктерін көру қажет!
Толығырақ мына бөлімнен оқыңыздар
Алаяқтар трендте: алдаудың нақты жағдайлары және одан қорғану әдістері
Жеңіл ақша және үлкен пайда: неліктен алаяқтардың уәделеріне сенуге болмайды
«Жалақыға дейінгі кредит»: мұндай микроқарыздар беру жағдайында не өзгерді
Жеке сот орындаушылары "қол сұғылмайтын" банк шотын бұғаттауға құқылы ма?
«Ақшамды жоғалтып аламын ба деп қорқамын »: байланыссыз төлемдер қауіпсіз бе?
Қаржылық инклюзияны дамыту – реттеушінің негізгі басымдықтарының бірі