Кредиттерді онлайн режимде алудың жылдам әрі ыңғайлы болуына қарамастан, оларды ақылмен пайдалану қажет. Теріс және жауапкершіліксіз көзқарас болған кезде айтарлықтай қаржылық шығындарға ұшырап, алғаннан гөрі одан көбірек беруге тура келеді.
Онлайн-кредиттердің ыңғайлы болуы өте айқын. Бөлімшеге барудың қажеті жоқ, кезек жоқ. Бұдан басқа, онлайн-кредит беру кезінде әдетте кепіл болжанбайды. Қазіргі уақытта оларды алу үшін онлайн-режимде кредиторға өзіңіз туралы шамалы ақпарат ұсыну жеткілікті: ЖСН және мобильді телефон нөмірі. Онлайн-кредиттер бойынша шешім өте тез қабылданады, ал мақұлдау пайызы аса жоғары.
Алайда бұл ретте тұтынушылар, сол сияқты қаржы ұйымдары да қаржылық алаяқтық және үшінші тұлғаларға жалған кредит алу фактілеріне тап болды. Сондықтан 2021 жылы ҚР Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі клиенттерді идентификаттау жөніндегі талаптарды қатаңдатты және барлық микроқаржы ұйымдары үшін міндетті болатын клиенттерді идентификаттаудың жаңа тәртібін қабылдады. Жаңа талаптарға сәйкес енді клиентті аутентификаттау үшін мынадай үш тәсілдің біреуін пайдалану көзделген:
Клиентті идентификаттауды жүргізбей микрокредиттер беруге тыйым салынған.
Толығырақ "Кредиттер" бөлімнен оқыңыз
Микроқаржы омбудсманы: ол қандай мәселелерді қарайтын болады
Кредит берушімен байланыста болу – проблемалық берешекті қалай реттеуге болады
САТУҒА БОЛМАЙДЫ, ТӘУЕКЕЛГЕ БАРУҒА БОЛМАЙДЫ: дроппер болмаудың жолдары
Алаяқ-хамелеондар: олар өздерін кім деп таныстырады?
Салықтық шегерімдер дегеніміз не және оның көмегімен қалай үнемдеуге болады?
Жеке сот орындаушылары "қол сұғылмайтын" банк шотын бұғаттауға құқылы ма?